Content-Transfer-Encoding

Lubos Kaspar kaspar na cnb.cz
Pondělí Prosinec 10 13:13:01 CET 2001

> From: Jaroslav.Trlicik na semperflex.cz
> Date: Mon, 10 Dec 2001 12:41:44 +0100
> To: sendmail na linux.cz
> Subject: Content-Transfer-Encoding
>
> tak v urcitych pripadech nas sendmail zmrsi sub-hlavicky prilohy,
> konkretne neposle hlavicku 'Content-Transfer-Encoding: base64',
> takze druha strana nema informaci o typu kodovani a priloha je
> necitelna.

Je naprosto jiste, ze to pokazi uz odesilaci sendmail?
Mne spis pripada, ze to mrsi ten prijimaci server - zatim jsem totiz
zazil jen jedinou podporu sendmailu pro interpretaci MIME-struktury
zpravy, a to pro mailer-flag 7 resp. 9 prevod z 8bit na quoted-printable
a naopak, ale to funguje jen pro "Content-Type: text/plain" (8.9.3).

> Tato zpráva a jakákoliv její příloha jsou důvěrné a mohou být
> vyhrazené či jinak chráněné před prozrazením.
> Pokud nejste zamýšleným příjemcem, buďte tak laskavi a zatelefonujte
> či pošlete e-mail odesílateli a zprávu a přílohy vymažte ze systému.
> Pokud nejste zamýšleným příjemcem, nesmíte zprávy či přílohy kopírovat
> nebo je vyzrazovat dalším osobám.
>
> [Totéž anglicky]

BTW: To je opravdu kuriózně tragikomická a blábolná doložka: možná by
	bylo vhodné seznámit se aspoň s principy SMTP, šifrování a
	digitálního podpisu a nedělat si zbytečně v Internetu ostudu.
--
                                                Luboš Kašpar