Procmail a vyhozeni prilohy .exe, mp3, avi apod.

Petr Kincl pkincl na synergy-vs.cz
Středa Prosinec 19 14:38:17 CET 2001

Problem je v tom, ze uz tam mam spusteny AVP antivirus, který se jen tak
s necim nesnese, proto potrebuji jen jednoduche .procmailrc, aby
nezasahovalo do sendmail.cf, kde si jiz AVP pridal svého lokalne
dorucovaciho agenta. Nepotrebuji globalne hlidat, jen urcitym
uzivatelum.

http://www.root.cz/clanek.phtml?id=973

--
JiKos.