.procmailrc a doruceni pomoci SMTP

Kamil Srot k.srot na sh.cvut.cz
Čtvrtek Únor 1 12:01:33 CET 2001

DD,

On Thu, Feb 01, 2001 at 09:24:01AM +0100, Petr Kincl wrote:
> Dobry den.
> Resim nasledujici problem. Pripravil jsme si .procmailrc v domovskem
> adresari uzivatele (presouva postu do souboru). Funguje mi to, poku posilam
> postu pomoci mail user atd. Pokud poslu postu pomoci SMTP z jine stanice,
> tak posta dojde do /var/mail/user a nepouzije .procmailrc. V cem prosim
> delam chybu?

problem bude v tom, ze se vubec nepouzije jako mailer procmail.
Zrejme nemate nakonfigurovaneho sendmaila, aby ho pouzival. Je na to
nejaka feature, na kterou si ted nevzpomenu, ale ma v nazvu procmail (viz.
http://www.sendmail.org/).
Jinak stejneho efektu muzete docilit, pokud pro toho uzivatele vytvorite soubor
~/.forward s obsahem "|/cesta/k/procmail". (pozor, ten uzivatel musi mit
povoleny a platny shell)

S pozdravem,
Kamil Srot