Prepisovani domeny

Vladimír Fux fux na infoline.cz
Pátek Únor 2 13:14:23 CET 2001

> Tu postu posielaju z toho servera alebo zo svojich kompov ?

Ano, posilaji ze svych pocitacu, windows 9x. OE 5

> Myslim ze sendmail standartne neprepisuje hlavicku. Takze aj posielaju
> postu zo svojich kompov, tak si dam v podstate mozu strcit hocico.
> Nema sendmail zabudovanu podporu pre prepisovanie hlaviciek ?
> Nejaky masquerading, masquerade envelope alebo nieco take. Da sa to
> vycitat z prvych asi 10-20 riadkov sendmail.cf.

Nakonec zabralo zakomentovani radku
DMhlavnidomena.cz

Toto jsem ale nechaval predtim bez povsimnuti, protoze
z pro mne nepochopitelnych duvodu se jedne virt domene
adresa prepisovala, a jine ne. Dyfnej fjec....

> Dalsia moznost je, ze prepisujete konkretne adresy cez genericstable.
> Takze pripadne pozriet aj do toho suboru, ci ste nieco nezabudli.
Genericstable nepouzivam, vubec tento soubor nemam vytvoren,
proto jsem si na moznost jeho existence ani nevzpomel
a nic jsem o ni nenapsal.

Verte mi, ze jsem se opravdu snazil zjistit co se dalo
driv, nez jsem s tim sel sem, ale nejak jsem nic nevykoumal,
protoze veci, ktere podle meho posouzeni maji vliv na zpracovani
posty pro vsechny domeny (masqerade as) jsem prehlizel.

Jeste jednou diky, a pokud by nekoho napadlo, cim to muze
byt, ze se sendmail chova ke kazde domene jinak, rad se poucim.
Uz mne to sice netlaci, ale docela by me to zajimalo.

Vladimir