imapd: Killed (lost mailbox lock)

Vladislav Kyjashko kyyashko na fzu.cz
Úterý Únor 6 16:36:53 CET 2001

Dobry den,

 prosim o radu jak zabranit velke umrtnosti imap demonu po upgradu
sendmailu (8.9.3+Sun/8.9.1) v ramci upgradu na Solaris 7.

V logu vidim hlaseni ktere jsem driv neznal, ze demon byl zabit k vuli locku.
  imapd[25658]: Killed (lost mailbox lock) user=... host=...

Pine pri tom hlasi: [MAIL FOLDER "INBOX" CLOSED DUE TO ACCESS ERROR].

Podle dokumentace imapu je to v poradku, znamena to pokus o dvoji pristup.
Drive vsak to nestavalo i kdyz pouzival jsem stejnou verze imapd a pine.

Tipoval bych na novou konfiguraci sendmailu, ale nevim kde v tom hruzyplnem
konfiguraku definuje se zachazeni s locky (pokud vubec o to jde).

Dekuji za kazdou radu

	Vladislav Kyjasko
	Fyzikalni Ustav AV CR