beginner-sendmail-deferred mails

Mgr. Radoslav Findrik spravca na tir.sk
Čtvrtek Únor 8 11:50:00 CET 2001

zdravim,
zo zaujmom sledujem tento thread a snazim sa z neho vydolovat nieco pre
seba, ale zatial mi nepomohol. moj problem je opacny. posta ktora ide
mimo lokalnu domenu posiela off-line priamo prijemcovi O.K., ale pokial
doplnim do
konfiguraku
SmartHost bystrica.pvt.sk tak tiez koncim hlaskou:
stat = Deferred Connection reset by bystrica.pvt.sk

pan Lukes napisal:
>Kdybyste mel problem obraceny - bez smarthosta to jde, s nim ne, tak je
>odpoved jednoducha - zalozni stroj nefunguje a hlavni ano. Ale vy to tak
>nemate - tam jednoduche vysvetleni nemam.

mozno sa blbo pytam, ale ako z tejto situacie von, ked chcem pouzivat smart
hosta?
existuje k jednoduchemu vysvetleniu aj jednoduche riesenie ?
dakujem.

S pozdravom

---
        Mgr. Radoslav Findrik
  SLOVAGROTRANS a.s., o.c.p.
            spravca na tir.sk

!POZOR! Prispevok nepresiel gramatickou korekciou. Nepohorsujte sa. !POZOR!