sendmail-deferred mails

Jan Povolny povolnyj na panelak-net.cz
Čtvrtek Únor 8 13:05:04 CET 2001

> mozno sa blbo pytam, ale ako z tejto situacie von, ked chcem pouzivat smar
> hosta?
> existuje k jednoduchemu vysvetleniu aj jednoduche riesenie ?
> dakujem.

*** Jelikoz uz jsem svuj opacny problem vyresil, zkusil jsem naopak zadat ve
svem konfiguraku vaseho smarthosta. Nejprve jsem dal telnet bystrica.pvt.sk
a zda se, ze na tomto pocitaci bezi regulerni sendmail, takze zde problem ev
identne neni.

Pak jsem tento pocitac doplnil jako svoje DS a posta na nej skutecne dosla,
az na to, ze se mi vratila s hlaskou relaying denied, coz je asi v tomto pri
pade normalni, proste nebere postu z atlas.cz, da se pochopit. Z meho pohled
u se zda tedy vse ok.Rozhodne jsem neobrdzel "Deferred ...". Muj sendmail.mc
najdete v tomto threadu, tak muzete porovnat.

Snad vam to k necemu bude...

S pozdravem
Jan Povolny