beginner-sendmail-deferred mails

Dan Lukes dan na gw.nic.cz
Neděle Únor 11 15:05:48 CET 2001

Jan Satko wrote:

> Skuste z toho Vasho servera toto:
> telnet bystrica.pvt.sk 25
> ehlo <vase meno stroja>
> mail from: <vasa adresa>
> rcpt to: sendmail na linux.cz
> data
> Subject: funguje to
>
> celkom to chodi
> .
>
> Pokial toto prejde, tak nevidim chybu preco by to nemalo chodit.

	Mel jsem dojem, ze avizovano bylo spojeno dial-upem a problemy v
okamziku, kdy je dial-up zaveseny. V te chvili telnet "ven" asi opravdu
neprojde.

	Otazka zni, proc pri uvedeni "smart host" sendmail postu pri nemoznosti
doruceni "nezafrontuje" jako to dela bez nej, a pokud to proste je
vlastnost, tak jak ji obejit.

	Pane Findriku, jakou hodnotu ma "DeliveryMode" ve vasem konfiguracnim
souboru ? IMHO je preferovane nastaveni v tomto poradi b ; q ; d -
zkuste, jestli pri posouvani se v tomto seznamu doprava nenarazite na
variantu, kdy to jiz zacne fungovat (nemusite vzdy prepisovat konfigurak
- staci volat sendmail s "-O DeliveryMode=x").

						Dan

--
Dan Lukes            tel: +420 2 24102474, fax: +420 2 24102301
root of FIONet, KolejNET, webmaster of info.nic.cz, www.freebsd.cz