/etc/mail/access

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Únor 14 12:49:42 CET 2001

On Wed, 14 Feb 2001, Petr wrote:

> Pratele odhalil jsem to !!!
>
> V /etc/sendmail.mc je na poslednim radku "FEATURE(relay_based_on_MX)".
> Bohuzel je zakomentovan a tudiz se nejak nebere v uvahu
> relaying v /etc/access.db.

Hmm - ja tuhle ficuru nepouzivam a presto relay-uju . Tohle znamena ze
se zepta nameserveru a kdyz je pro dany pocitac (v dane domene) MX tak
pro nej udela i relay. Proc Vam to nechodilo pred tim proti access je
mi zahadou - snad jen bych doporucil zkontrolovat zda sedi umisteni
souboru -  /etc/access.db X  /etc/mail/access.db - zda sendmail nema v
konfiguraku jednu cestu a soubor je jinde ...