sendmail chroot? (akademicke cviceni)

Rehor Petr p.rehor na decros.cz
Středa Únor 14 13:34:31 CET 2001

> 	nezabyval jste se nekdo tezi o sendmailu jako chroot? Postrehl

> jsem, ze HP nebo Sun neco takoveho maji. Jsem nad tim nejak
premyslel
> a jevi se mi to hodne komplikovane.
> Nemam to v umysle realne nasazovat, jen jako "vedecky experiment"
> na dlouhe vecery.

Jako dobry studijni a vychozi material by mohl slouzit navod jak do
jail/chrootu dostat bind a apache:

	http://www.openna.com/books/linuxsos-1.0.pdf
	http://securityportal.com/cover/coverstory20001002.html

O tom ze to jde svedci prispevek Erica Allmana na konferenci, kterou
O'Reily poradal loni v lete (nemate nekdo zaznam tohoto tutorialu ?):

	http://www.oreillynet.com/pub/w/sendmail_tutorials.html

Zajimave cteni o tom jak prorazit chroot a jail:

	http://www.bpfh.net/simes/computing/chroot-break.html

Petr

DECROS s.r.o.          J.S.Baara 40, Ceske Budejovice, Czech Republic
Tel: +420-38-7312808   Fax: +420-38-7311480      http://www.decros.cz