Error opening or locking

Jaroslav Javor javor na uh-net.cz
Čtvrtek Únor 15 13:23:00 CET 2001

Napiste aspon co za verzi systemu a ipop3 pouzivate.
V RedHat 6.2 jsem mel ten samy problem. Upgrate na imap2000+novy syslogd
pomohl.
To vypada na zapomenuty zamek v /tmp (ls -la /tmp | grep jmeno_uzivatele)

JJ

Jiri Licek <jirka na sunnet.st> píše v diskusním
příspěvku:B6B07881.C48B%jirka na sunnet.st...