Ako uvolnit deferred messages?

Vladimír Solnický solnicky na tmp.cz
Pátek Únor 16 13:11:52 CET 2001

16. 2. 2001 napsal(a) Rastislav Nedorost na téma ,Ako uvolnit deferred...:

RN> Zdravim konferenciu a hned z ostra problem - chybou kratkodobeho vypadku DNS
RN> doslo k tomu,
RN> ze cca 100 sprav mi mailq vypisuje, ze su "deferred".
RN> Da sa po opraveni problemu DNS prinutit sendmail, aby sa znova pokusil
RN> poslat tieto spravy prijemcom?
RN>
RN> Je to dost surne, ak niekto viete poradit alebo odkazat ma na nejake FAQ,
RN> pripadne HowTo,
RN> prosim pomozte.

Pokud nestaci spustit

sendmail -q

tak behem poslednich nekolika tydnu tady byla zminka, ze je treba vynazat
cache na status spojeni a pak dat sendmail -q. Nepamatuji si presne misto
mazani, prtoo odkazuji na archiv.

S pozdravem

V. S.
--
Mgr. Vladimír Solnický <solnicky na vegacom.cz>, administrátor IT,
Vegacom, a. s., Šenovská 434, 182 03 Praha 8-Ďáblice, CZ,