Ako uvolnit deferred messages?

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Pátek Únor 16 13:48:57 CET 2001

> Zdravim konferenciu a hned z ostra problem - chybou kratkodobeho vypadku DNS
> doslo k tomu,
> ze cca 100 sprav mi mailq vypisuje, ze su "deferred".
> Da sa po opraveni problemu DNS prinutit sendmail, aby sa znova pokusil
> poslat tieto spravy prijemcom?

man sendmail

A potom sa staci pozriet ako sa pusta sendmail. Obvykle "sendmail -bd
-q15m". To -q15m znamena aby sa kazdych 15 minut automaticky snazil
dorucit spravy, ktore ma vo fronte.
Cize ak date "sendmail -q", tak sa snazi dorucit spravy z fronty ihned.

BTW: znama nastupuje do Vasej firmy a je to unixacka, takze v pripade
dalsich problemov sa jej mozte spytat :-)

Regards,
--
      Jan 'EIS' Satko        Slovak Agricultural University
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2