SMTP

Dalibor Toman dtoman na fortech.cz
Čtvrtek Únor 22 22:29:53 CET 2001

----- Original Message -----
From: "Jan Satko" <satko na quanto.nr.sanet.sk>
To: <sendmail na linux.cz>
Sent: Thursday, February 22, 2001 5:01 PM
Subject: Re: SMTP

> Ktore chyby mate na mysli ?

hlavne komoleni mailu v pripade, ze je posilan klientem v podobe 8BIT encoded text part a binarni priloha. Tyto maily jsou v pripade doruceni na SMTP ktery nepodporuje 8BITMIME autokonvertovany (text preveden pomoci quoted-printable) a sendmail 8.9.3 (a starsi) pri te prilezitosti vypusti definici kodovani prilohy (Content-Transfer-Encoding) takze neni mozne prilohu precist. Projevuje se nejcasteji pokud je zdrojemzpravy MS Outlook (ostatni software nema zrejme tendenci pouzivat 8BITMIME)

D. Toman