Zmeny 8.11.x proti 8.9.1

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Sobota Únor 24 16:04:59 CET 2001

> Zdravim posledni verzi sendmailu kterou jsem zde pouzival
> byla 8.9.1 .
> Nasel jsem par zmen , pokud je dulezitych vic doplnte me
> prosim

Ja prejdem na novy sendmail kvoli chybam v kodovani, ale niekedy az po
1.marci, kedy budem kopu veci prerabat a po svojich skusenostiach, ktore
potom nadobudnem, budem schopny sa s nimi niekedy podelit.

Co som len pozeral co vsetko sa dosatlo do sendmailu, tak ma z toho boli
hlava, co vsetko budem musiet popozerat :-)

> 3, neni zapotrebi pouzivat prikaz makemap hash ....
>     nyni       make

Toto nema nic so sendmailom. Jednoducho si spravite subor Makefile, kde sa
zada, pre ktore subory ma robit "makemap hash(alebo dbm) ....".
Ked ten subor bude eixstovat vo vasom adresari, potom staci dat len
"make".

Regards,
--
      Jan 'EIS' Satko        Slovak Agricultural University
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2