pop a sslwrap

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Sobota Únor 24 21:42:54 CET 2001

On Sat, 24 Feb 2001, Ettler wrote:

> mam jeden dotaz k sifrovani protokolu POP pomoci sslwrap. Udelal jsem vse
> podle www.rickk.com/sslwrap a opravdu to funguje. Bezi to pres inetd.conf.
> Ale potiz je s certifikatem a MS Outlook Express. Vygeneroval jsem si
> self-signed certifikat a pri stahovani posty v OE obdrzim hlasku: "Server,
> ke kteremu jste pripojeni pouziva zabezpecovaci certifikat, ktery neodpovida
> jeho adrese v siti internet. Chcete dale pouzivat tento server? ANO x NE."
> Certifikat je udelanej urcite spravne; netusite nekdo, kde by mohla byt
> chyba? Dekuji predem.

Certifikat je na 100% udelanej spatne. Bezpodminecne se musi shodovat
jmeno serveru zadane v ceritikatu se jmenem, ktere mate v konfiguraci a
ktere server skutecne pouziva.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Nikdy neni dobry napad navrhovat produkt pro chytre chudaky, ani  pro
chytre bohace. Chytri chudaci prijdou na to jak vas produkt ukrast.
Chytri bohaci si koupi cely vas podnik a kopnou vas do zadku.