/etc/mail/virtusertable ;-)

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Pondělí Únor 26 16:19:08 CET 2001

> Prosim, nepomohl by mi nekdo? Nefunguje mi sendmail-virtual.
> Postupoval jsem podle rad z konference linux na linux.cz, FAQ
> http://www.sendmail.org/virtual-hosting.html,
> http://hroch.zero.sk/sendmail-virtual_hosting.shtml.
>
> Kdyz na RH 6.2 (sendmail 8.11.2) chci aby vsechnu postu na stroji prijimal
> pouze fik, tak zalozim ucet fik a do /etc/mail/virtusertable dam:

Skuste pozriet do arhcivu tejto konferencie. Niekto tu vystavoval celkom
slusnu kofiguraciu sendmailu. T.j samotny *.mc subor.

Inak ja osobne by som skor skusil hash type miesto dbm. Dbm sa pouziva na
starych strojoch. Konkretne u mna to je stary ultrix. Inde vsade vezi hash
type.

Regards,
--
      Jan 'EIS' Satko        Slovak Agricultural University
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2