Kopie veskere pruchozi posty - Telekomunikacni zakon

Dan Ohnesorg dan na ohnesorg.cz
Úterý Únor 27 21:14:15 CET 2001

On Tue, 27 Feb 2001, Tomas Vida wrote:

> Nejsem si jist, ze telekomunikacni zakon hovori o e-mailech (neoveroval jsem
> si to), ale docela nedavno jsem cetl nekolik pripadu, kdy majitele velkych

Nehovori, ale definice ktera tam je podle nekterych pravniku se kterymi
jsem o tom mluvil pasuje i na elektronickou postu.

> zahranicnich firem "kontrolovali" svym zamestnancum veskerou postu a logy
> proxy serveru firmy. Dopadlo to tak, ze v jednom pripade 10 a v druhem
> pripade 40 zamestnancu dostalo okamzitou vypoved za zneuzivani firemniho
> pripojeni k internetu pro soukrome ucely (posilani nesmyslnych mailu) a za
> prohlizeni ruznych xxx, porn a jinych stranek v pracovni dobe.

Nepokousejte se aplikovat zakony cizich zemi v nasich podminkach. Slysel
jste treba o Americkem uradu pro ochranu osobnich udaju? Zrejme neni, ze.

> Jen tak pro zajimavost. Podle logu jednoho naseho zakaznika jsme zjistili,
> ze min. 50% zamestnancu firmy stravi denne 3 hodiny na internetu (a internet
> je nezivi - maji to jenom jako doplnek)   :-(

Ma holt smulu na neloajalni zamestance. Problemy sveho personalniho
oddeleni ale nemuze resit porusovanim zakona.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Odchozi zprava neobsahuje viry. A nebo mozna jo.