prepisovani adres prijemcu

Ettler ettler na volny.cz
Úterý Únor 27 23:02:21 CET 2001

Problem jsem jiz vyresil, informuji tedy konferenci. Chyba byla na name
serveru v tom, ze druha domena byla aliasem prvni - sendmail tedy vzdy, kdyz
pracoval s druhou domenou, tak ji prepsal prvni, jakoby "hlavni" domenou.
Nyni jsou na name serveru dva zaznamy pro kazdou domenu zvlast a vse je v
poradku.

FE

"Ettler" <ettler na volny.cz> píše v diskusním příspěvku
news:97e99n$1mht$1 na news.vol.cz...
To: