Omezeni rozesilani mailu - SENDMAIL

Zdenek Lukes keyv na penguin.cz
Středa Leden 3 03:44:41 CET 2001

Hmmm pekne to jsem taky vedel, ale ja jsem jeste k tomu potreboval abych z
tohoto limitu viradil urcite adresy na kterych my bezi KONFERENCE ....
Napr : potrebuji takto omezit vsechny adresy krome adresa
konference na domena.cz a konference_php na domena.cz

Jinak preji krasne nove tisicileti....

Cau KEYV