Omezeni rozesilani mailu - SENDMAIL

Rehor Petr p.rehor na decros.cz
Středa Leden 3 08:36:35 CET 2001

> Chtel bych nastavit sendmail, aby mi jeden mail sel
> poslat jen na urcity pocet mailu (rekneme omezeni asi
> 30 adres z jednoho mailu), ale zaz potrebuji z tohoto
> memezeni vyloucit urcite adresy na kterych bezi urcite
> konference, kde se jejich odeslani jednoho mailu
> prevysuje daleko omezeni 30.

Rekl bych, ze bez programovani to nepujde. V sendmail 8.11 je
rozhrani MILTER, pomoci ktereho se takova vec da udelat (jenom
pro maily, ktere prichazeji pres SMTP, lokalne odesilane maily
to nepostihne). Existuje k tomu i Perlova knihovna na
http://search.cpan.org/search?dist=Sendmail-Milter pomoci ktere
by to melo jit napsat snadno a rychle.

Petr

DECROS s.r.o.          J.S.Baara 40, Ceske Budejovice, Czech Republic
Tel: +420-38-7312808   Fax: +420-38-7311480      http://www.decros.cz