Undisclosed.Recipients ???

No Comment Group, s.r.o. / Sales Department sales na nocomment.sk
Čtvrtek Leden 11 16:57:30 CET 2001

robime sekundar sa dostala sprava s adresou prijimatela

> Zrejme to bude tim ze mail nebyl urceny pro nikoho, tedy v hlavicce
> To: nebyl nikdo uveden. Pouze se rozesilaly kopie tohoto mailu na
> adresy uvedene v hlavicce BCC:.

no tomu moc nerozumiem, je mi jasne ze v TO polozke uvidim to co bude
uvedene v tele mailu a nie za RCPT TO: ale preco sendmail nahradil "prazdne
TO" za Undisclosed.Recipients@ + domenu mojho stroja??? Pochybujem ze by
nejaky spammer si daval tu pracu a by to tam definoval.

Vyssie uvedene mi sendmail doplna ked posielam nieco co sa spracovava
aliasmi, pozrel som aliasy a nic zvlastne som tam nenasiel. Nasiel som iba
jeden alias, ktory ukazuje na toho dotycneho ale ten obsahuje dalsich 20
adries a nikto z ostatnych to nedostal. Najviac ma serie to, ze ani v logoch
nie je nic, coho by sa dalo chytit.

dik

rwi