Undisclosed.Recipients ???

Lubos Kaspar kaspar na cnb.cz
Čtvrtek Leden 11 17:50:43 CET 2001

> From: "No Comment Group, s.r.o. / Sales Department" <sales na nocomment.sk>
> To: <sendmail na linux.cz>
> Subject: Re: Undisclosed.Recipients ???
> Date: Thu, 11 Jan 2001 16:57:30 +0100
> no tomu moc nerozumiem, je mi jasne ze v TO polozke uvidim to co bude
> uvedene v tele mailu a nie za RCPT TO: ale preco sendmail nahradil "prazdne
> TO" za Undisclosed.Recipients@ + domenu mojho stroja??? Pochybujem ze by
> nejaky spammer si daval tu pracu a by to tam definoval.

To je treba hledat v sendmail.cf tam, kde jsou definice hlavicek.
Mozna, ze tam je zabudovan pozadavek, ze pripadna chybejici "To:" se
doplni prave tou uvedenou.

> Vyssie uvedene mi sendmail doplna ked posielam nieco co sa spracovava
> aliasmi, pozrel som aliasy a nic zvlastne som tam nenasiel. Nasiel som iba
> jeden alias, ktory ukazuje na toho dotycneho ale ten obsahuje dalsich 20
> adries a nikto z ostatnych to nedostal. Najviac ma serie to, ze ani v logoch
> nie je nic, coho by sa dalo chytit.

Pres Message-ID: by to melo byt dohledatelne.

> From: "No Comment Group, s.r.o. / Sales Department" <sales na nocomment.sk>
> To: <sendmail na linux.cz>
> Subject: Re: Undisclosed.Recipients ???
> Date: Thu, 11 Jan 2001 17:11:38 +0100
>
> Problem je ten, ze som nenasiel ziadny odpovedajuci zaznam FROM ... :-) A

Snad v definicich hlavicek v konfiguraku by melo byt ustanoveno,
ze Message-ID: se ma doplnovat, popr. v definicich maileru, ze je povinna
(aspon myslim, ze na to je nejaky flag).

> tiez mi nie je dost jasne kde sa vzalo v TO domenove meno mojho stroja ...

To se tam asi doplni nekde pri prepisu adres (kdyz domena chybi).
--
                                                Lubos Kaspar