Automaticka odpoved - Procmail

Martin Postulka Martin.Postulka na cerge.cuni.cz
Středa Leden 17 10:52:56 CET 2001

Petr Vanek - Vanous wrote:

> Nez se na to kouknu mam jeste dotaz. Da se ve vacation nastavit podminka na
> ktere adresy to ma posilat - jedna se mi o hlaseni o zmene adresy, tedy ne
> aby to posilal vsem, ale pouze pokud to doslo na To: old_adres a pak bylo
> forwardovano dale.
> Diky

Kdyz nastavite vacation ve starem uctu, cili v tom se starou adresou, pak
to bude zrejme delat to, co chcete. Odesle zpatky oznameni o zmene
a prijatou zpravu posle dal podle .forward. Vacation se aktivuje taktez
pres .forward jako dalsi dorucovaci adresa (pres rouru do programu)

Rozhodovat se az z v nynejsim novem uctu podle toho, jestli vam to
prislo uz na novou adresu a nebo forwardem pres starou to zbytecne
komplikuje a muzete-li se tomu vyhnout, nedelejte to. Pokud ovsem
nemate vliv na to, jestli u stareho uctu muzete vacation pouzit, (napr.
neni nainstalovany), je vam moje rada k nicemu.

V takovem pripade bych osobne rezignoval na "programatorskou" cistotu
reseni a smiril bych se s kompromisnim, ale jednoduchym resenim.
Omezenou dobu bych odpovidal vsem bez ohledu na to, odkud psali,
s tim, ze vacation standardne odpovida na tutez adresu jednou tydne.
Pak bych to utnul a snazil se pripadne forwardy uhlidat rucne pri cteni.
Neni to dokonale, musite zvazit sam podle charakteru vaseho emailoveho
provozu, jestli to vyhovuje, ale v konkretnim pripade pomer pracnosti
a efektu muze byt zajimavy.

V teto souvislosti by mne zajimalo, jestli ve vacation lze nastavit delsi
nebo kratsi periodu neodpovidani stejnemu odesilateli, nez je prave
tyden, ktery jsem zminoval. Ja to tam nenasel. Pokud by to mozne bylo,
myslim, ze by prodlouzeni intervalu nade vsechny meze vyresilo problem.
A naopak, ja bych potreboval pro nektere nase uzivatele pro specialni
pouziti interval vyrazne zkratit na jeden den eventuelne uplne zrusit.

Martin Postulka