Premenovanie priloh

Lubos Kaspar kaspar na cnb.cz
Středa Leden 17 13:44:21 CET 2001

> Date: Wed, 17 Jan 2001 11:59:05 +0100
> From: Peter Mann <Peter.Mann na tuke.sk>
> To: sendmail na linux.cz
> Subject: Premenovanie priloh
>
> riesim taky problem so sendmailom 8.9.3 - moze mi niekto konkretne uviest
> pravidlo, ktorym by sa dalo k menam vsetkym attachmentom s koncovkou exe,com,vbs
> atd. pridat _ ??? t.j. attachment by bol exe_ atd.

Mozna by bylo dobre si uvedomit, ze sendmail je MTA, nikoliv
MS-antivir. S MS-viry by si mely hrat programy pod MS-DOS/Win-XX,
protoze podobne zonglovani znejistuje hlavni funkci MTA, doruceni
do jinych systemu se zbytecne zdrzuje a do DOS/Win se viry mohou
stejne dostat i jinudy (z diskety, pres ftp ap.). Asi neni prilis
vhodne brat si za vzor kontraproduktivni filosofii MS, ze vsechny
programy museji delat vsechno, proto do sendmailu asi podobna
"vylepseni" nebrat (sendmail je i tak dost velky slepenec, ze).
--
                                                Lubos Kaspar