Premenovanie priloh

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Čtvrtek Leden 18 13:11:39 CET 2001

On Thu, Jan 18, 2001 at 12:52:07PM +0100, Daniel Prynych wrote:

> Nemohu souhlasit  LInux 6.2 128MB Ram 300MH K6
> cca. 100 schranek. Posta jede neustale take je zde pracuje squid.
> AVP je spusteno jako daemon. Subjektivne nebyl zjisten rozdil pred a po intalaci.
> Zduraznuji ze AVP musi jet jako daemon.
> zatez:
> 12:51pm  up 7 days,  6:52,  2 users,  load average: 0.00, 0.02, 0.00

prepacte, mozno sme sa nerozumeli (asi som to zle formuloval) - ja som myslel zataz,
ktoru vyrobi procmail-sanitizer, preto som vravel o maildrop-sanitizeri

cca. 1000 schranok, sparcstation 10, 128MB RAM, Debian ...

mohol som si vybrat - bud pojde sanitizer a stroj bude zatazovat procmail,
alebo necham Emanuel.exe a stroj a disky bude zatazovat kopa novych post,
ktore rozposle ten virus ...

--

5o

  Ing. Peter Mann		     e mail: Peter.Mann na tuke.sk
  UVT - TU Kosice		     ICQ # : 12491471 - KLFMANiK
    PM2185 RIPE
			They came in the name of Mu with one mission:
   			    to free all sounds from copyright