Je to nejake zk...

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Leden 19 07:02:25 CET 2001

On Fri, 19 Jan 2001, Matěj Cepl wrote:

> Dobry den,
>
> tak jsem byl tak pysny, ze jsem prvni pravnik v Cechach, ktery si nastavil
> fetchmail a sendmail, aby mu fungovali, a zase mi sklaplo. Nevim proc, ale
> prichozi maily mi konci u roota jako dead.letter a za nic na svete nejsem
> schopen vymyslet co s tim. Jedine co me napadlo, byly /etc/aliases, ale ty jsou
> snad v poradku, ne?
>
> Nejake napady?

Podivejte se do logu maillog co se tam pise ke zpravam CAA00395 CAA00398
atd ...  Mam pocit ze Vas fetchmail postu stahne a snazi se ji vecpat
sendmailu, ten ho z nejakeho duvodu odmita a ten fetchmail to zkousi
opakovane znovu.

Co treba omezeni relayingu nebo tak neco - treba se mu nezda ta domena
za jmenem.