Sendmail a poskozene prilohy

Martin Reiser martin.reiser.konf na tesmedia.cz
Úterý Leden 23 23:09:12 CET 2001

>nesetkal se nekdo s problemem, ze sendmail pri dorucovani na nektere
>servery (zejm. M$) poskodi prilohu. Resp. dojde k poskozeni. Nemuze mi
>nekdo poradit co s tim, resp. je to vubec resitelne?

Uz jsem to resil asi pred rokem, ale nepamatuji si, zda jsem to resil v
konferenci.
-Stavalo se nam to pouze u HTML mailu s prilohou.
-Pokud jsem to poslal na smtp server take se sendmailem, priloha nebyla
poskozena.
 naopak vzdy to tehdy neproslo na iol (tehdy se jejich server hlasil jako
postoffice 3.5, co to je nevim)

protoze jsem potreboval jakekoli reseni, a klienty byly v nasi firme same
outlooky 98(ne outlook express - fuj !) vyresili jsem to zmenou kodovani
HTML mailu na BASE 64 na strane klienta.
(vyberu jako vychozi HTML, pak nastavim base64 dam ok a pouzit, pak tam mohu
nechat html nebo plain text jako vychozi)
Outlook express ma i s tim nekdy problemy.
Funguje to pro nove maily i pro forwardovane.
Byl to sendmail 8.9.3 (Redhat 6.0).

Nedavno jsem to zkousel s vyssimi verzemi (klient outlook 2000, sendmail
8.10.x) ale nejak se mi nepodarilo znovu chybu nasimulovat.

Mozna nekdo poradi sofistikovanejsi reseni primo v sendmailu.

S pozdravem

Martin Reiser