aliases & potvrdenie prijatia mailu

Igor Kilian igor.kilian na infogas.sk
Středa Leden 24 08:20:28 CET 2001

Prajem prijemny den.

Situacia:
Postu odosielam niekomu napr. osoba na slovensko.sk
V DNS si moj mailovy server pozrie MX record posle to
mailovemu servru domeny slovensko.sk.
Tam je v subore aliases:
osoba: osoba na medved.sk
Takze mail co som poslal mailovy server slovensko.sk forwardne
na mailovy server domeny medved.sk. Ten to uz prijme k sebe priamo
do schranky.

Zaujima ma kedy dostane odosielaci mailovy server (moj.mailovy.server)
potvrdenie o prijati mailu. Dostane ho od mailoveho servra slovensko.sk
(ten iba dany mail forwardne), alebo od mailoveho servera medved.sk?
Mozno od obidvoch, ale to sa mi nezda. Dostane moj.mailovy.server aj
spravu o presmerovani?

Dakujem

S pozdravom

Igor Kilian