smarthost & vynimky

Igor Kilian igor.kilian na infogas.sk
Pondělí Leden 29 09:28:54 CET 2001

Dakujem za radu. Nebolo to sice to prave orechove, ale podla tejto rady som
nasiel nieco co mi viac vyhovuje. Jedna sa o mailertable. Mozem tam zvolit
aky mailovy server ma pouzit pre zvolenu domenu a tak isto sa tam da nastavit
smarthost. (inak od verzie 8.8 sa tam da specifikovat aj uzivatel)

Dakujem

S pozdravom

Igor Kilian

Ing. Igor KILIAN