Relay Denied pri poielani posty pomocou sendmail...

Rastislav Nedorost nedorost na dflex.sk
Pondělí Leden 29 22:52:50 CET 2001

Popis problemu - ludia, majuci na nasom serveri POP3/SMTP postovu schranku obcas sa k nej pripoja z aj "cudzej siete" - napr. na sluzobnej ceste. Vtedy postu mozu prijat, mozu postu odoslat, avsak len do vlastnej domeny. Ak sa pokusia postu poslat do inej ako vlastnej domeny, dostanu oznam o nedorucitelnosti - relay denied.

- Skusal som aktivovat SMTP AUTH, t.j. aby po zadani toho isteho mena a hesla ako pre POP3, bolo mozne posielat postu. Ked po ehlo si dam vypisat autorizacne moznosti, vypise mi plain. Napriek tomu stale relay denied.
- Skusal som cez databazu access zadat nazov domeny odosielatela (nakolko ta realna domena sa meni - prihlasovanie z roznych domen), tak som zadaval nazov nasej domeny a skusal zadavat v kontach Outlook express tu istu doménu - nepomohlo.
- Dal som nasu domenu do relay-domains v dobrej viere, ze to aspon takto pomoze. Vysledok ten isty - relay denied.

Vie mi niekto poradit, ako ozivit aspon jeden z horevuvedenych mechanizmov pre posielanie sprav z cudzej domeny?

Vopred velka vdaka.

Rasto