sendmail-relay denied-zacatecnik

Jan Povolny povolnyj na quick.cz
Středa Leden 31 09:48:50 CET 2001

Dobry den.

Jsem zacatecnik a sendmail konfiguruji dnes poprve (drive jen smarhost). Kou
pili jsme si domenu a chteli bychom domenove adresy, to je v poradku. Do dne
s jsme pouzivali pro vnejsi mail SMARThosta, toho bych se chtel prave zbavit
. Nastavil jsem sendmail zhruba podle navodu na linux.mikroservis.cz ,ale ma
m problem.

Sendmail postu prijima, lokalni postu take posle (ale vyzaduje uplnou navrat
ovou adresu - coz mi trochu vadi), pokud chci ale poslat neco ven, tak mi ho
di relaying denied for....cilova adresa.

Kdyz tuto domenu dopisu do souboru access, tak ji odesle, ale nemuzu prece v
yjmenovat do access vsechny domeny, na ktere si uzivatele v siti vzpomenou p
osilat maily. Nekde delam trivialni chybu a nevim kde. Prosim poradte.

S pozdravem
Jan Povolny