qmail+vpopmail a openrelay

Miroslav Petricek mirek na petricek.cz
Neděle Červenec 1 11:42:51 CEST 2001

On Sun, Jul 01, 2001 at 12:33:52AM +0200, Stanislav PETR wrote:
> Zdravim konferenci,
>
> pouzivam qmail s vpopmailem, zkompilovanym s volbami:
>
> ./configure \
> --enable-sqwebmail-pass=y \
> --enable-roaming-users=y \
> --enable-deliver-filter=y \
> --enable-hardquota=20971520 \
> --enable-passwd=y \
> --enable-tcpserver-file=/etc/tcp.smtp
>
> Muj problem je prave v tom poslednim radku, ackoliv qmail spoustim
> prikazem:
> tcpserver -x /etc/tcp.smtp.cdb -c 50 -u 501 -g 500 0 smtp /var/qmail/bin/qmail-smtpd &
> [...]

Standardni misto pro ten tcp.smtp i tcp.smtp.cdb je take ~vpopmail/etc

Mate ten cdb soubor zkompilovany pomoci tcprules?
   viz - http://cr.yp.to/ucspi-tcp/tcprules.html

Co treba prava? Muze vam do tech souboru vpopmail.vchkpw zapisovat ?

Ten UID/GID v parametru tcpserver se mi nejak nelibi, je to opravdu
qmaild ?

--
/*
  Miroslav Petricek           mirek na petricek.cz