OT: Antivir x MTA (Was: Amavis a prilis mnoho jedoucich antiviru)

stan stan na fpf.slu.cz
Úterý Červenec 3 08:34:21 CEST 2001

On Mon, 2 Jul 2001, Tibor Bartos wrote:

> Metafory nechajme basnikom a bavme sa o faktoch. Pokial uzivatelia tahaju
> spustitelne subory z ftp a webu, pouzivaju irc, icq a ine podobne sluzby,
> ktore umoznuju prenos suborov, zdielaju disky a vymienaju si data na disketach
> a CD, tak chranit len postu je pomerne kratkozrake.

V dobe, kdy existuji ve wokennim svete cervi, kteri umi sami sebe
rozesilat e-mailem, to jako kratkozrake zcela urcite neni. Ale je to jen a
pouze jedno ze zabezpeceni, ktere by urcite nemelo zustat samo...

Jinak si myslim, ze ze debata o tom, jestli antivirus do MTA nebo ne, je
off topic. Tazatel to chtel pouzit a chtel pravdepodobne pomoct s
resenim...

Vita