Postfix (from: user na localhost.localdomain)

Lukas mALY malyl na pluto.spsselib.hiedu.cz
Úterý Červenec 10 09:10:53 CEST 2001

/etc/hosts  < vyheneroval linuxconf >

# Do not remove the following line, or various programs
# that require network functionality will fail.
127.0.0.1       ns      localhost.localdomain localhost
194.212.27.117  zsschsady.cz    linux zsschsady

Kdyz local hosta smazu a druhy radek bude

194.212.27.117  ns.zsschsady.cz    linux zsschsady

Vyzkousim ...

--
bye

Lukas Maly von Koniginhof an der Elbe