virtusertable a nelokalni uzivatele

Milan Suchánek such na i-development.cz
Středa Červenec 11 15:19:54 CEST 2001

Hello vsici,

Mam nasledujici problem:

na jednom serveru je nakonfiurovan sendmail stylem, ze nekolik
uzivatelu z jedne domeny je dorucovano lokalne a zbytek jde na jiny
stroj, t.j. neco jako:

/etc/mail/virtusertable:

user1 na domena.cz             user1
user2 na domena.cz             user1
@domena.cz                  %1 na relay.domena1.cz

Zkratka cast mailboxu je na jednom stroji a zbytek jinde. Problem je v
tom, ze poslu-li zpravu z toho serveru na uzivatele, ktery je mimo,
vrati se posta zpatky s chybou User unknown. Pricemz odkudkoli neni
zadny problem.
Zkousel jsem tuto situaci nasimulovat mezi 2 sendmaily, kdy to chodilo
bez problemu. V tomto pripade je jako druhy mailer pouzit IMail,
ktery si patrne neni schopen vycist, ze se jedna o postu pro nej.
Bohuzel jsem schopen ovlivnit jen konfiguraci toho sendmailu. Nevite
nekdo, jak se z toho vymotat?

--
Diky za kazde nakopnuti

 Milan                          mailto:such na i-development.cz