spamy od unknown usera

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Červenec 12 09:06:29 CEST 2001

On Wed, 11 Jul 2001, [ISO-8859-1] David Olszyński wrote:

> V posledni dobe mi prislo nekolik stiznosti na spamy zaslane udajne
> z naseho serveru. V hlavickach je vzdy nas server uveden jako ten, ktery

>           (Netscape Messaging Server 4.15) with SMTP id GGAYDL00.007; Wed,
>           11 Jul 2001 18:29:45 +0900

> Jde mi treba o tento radek:
>
> Ta ip adresa ale nase neni. V dalsich spamech byly jine, ale ze stejne
> C domeny.

Nejaky spamer z te IP adresy se za vas vydava a na siti je bohuzel hodne
lidi kteri jsou tak pitomi a nedokazou to rozlisit a stezuji si Vam.
Obvykle pred zavorkou je to co o sobe nahlasil sam odesilatel, v zavorce
to co o nem ve skutecnosti zjitil prijemce - tedy vzdy IP adresa a kdyz
existuje revers tak i revers , napriklad :

Takze nezbyva nez tem stezovatelum napsat ze by si meli radeji poradne
zjistit odkud to prislo nebo je ignorovat nebo si je dat do deny access
listu aby uz nemohli otravovat ;-)