velky mail = big problem

Tomas Stehlik stehlik na oaza-net.cz
Čtvrtek Červenec 19 11:14:41 CEST 2001

zkousel jsem to, sendmail -> exchange a znovu to neposle, bohuzel ale
take nenapise nic, ze to nedoslo :)

-----Original Message-----
From: Jozef Hitzinger [mailto:hitzinger na phobos.fphil.uniba.sk]
Sent: Thursday, July 19, 2001 11:09 AM
To: sendmail na linux.cz
Subject: RE: velky mail = big problem

On Thu, 19 Jul 2001, Tomas Stehlik wrote:

> bohuzel jsem zkousel to same s Exchange 2000 a jeho SMTP connectorem.
> Pokud to zkusite na nej, tak pri prekroceni hranice jsem dostal hlasku
> "500 5.3.3 Unrecognized command", a hlavne ji posle v prubehu a ne az
po
> prijeti. Jeste nevim jak se zaridim, ale tohle me docela stve.

Toto spravanie EXCH je odveci - odosielatel zisti ze doslo k
nekorektnemu
ukonceniu spojenia a pokusi sa to poslat znova, as per SMTP RFC.

Takze tych 12MB dostanete niekolkokrat, odosielatel dostane bounce az po
vyprsani timeoutu, na jeho serveri bude ta velka svina stale vo fronte,
no
proste bordel ako vzdy ked M$ "vylepsuje" standardy.

--
jozef  :-)