dial-up postfix a prijem posty cez SMTP

Pátek Červenec 20 15:57:20 CEST 2001

Zdravim,

Prehladavanie Internetu a Archivu (Archiv sa tvari, ze tam nie su ziadne
zaznamy) mi nepomohlo na vyriesenie mojho problemu.

Mam pocitacovu siet, kde Linux robi Mail server ( postfix). Pripojenie
je cez vytacany modem.

Prijem posty je rieseny cez SMTP. Je nastaveny MX zaznam. Server ma 10 a
ISP ma 100. Ked nie som pripojeny zbiera postu ISP.

Potrbujem nejako povedat ISP, ze som sa pripojil a ma mi odoslat postu,
ktoru zatial namiesto mna prijal.

Vedel by mi niekto poradit? Niekde som to uz cital, ale teraz to za ten
svet nemozem najst.

Vdaka.

Windows&Office jsou jako droga. Krasny a prijemny prvni dojem,
zvyknes si a nemuzes uz bez nich zit.
A pak zacnou prichazet vedlejsi ucinky ...