dial-up postfix a prijem posty cez SMTP

Vladimír Solnický solnicky na vegacom.cz
Pátek Červenec 20 17:10:58 CEST 2001

20. 7. 2001 napsal(a) Marian Cavojsky na téma ,dial-up postfix a prijem...:

MC> Mam pocitacovu siet, kde Linux robi Mail server ( postfix). Pripojenie
MC> je cez vytacany modem.
MC>
MC> Prijem posty je rieseny cez SMTP. Je nastaveny MX zaznam. Server ma 10 a
MC> ISP ma 100. Ked nie som pripojeny zbiera postu ISP.
MC>
MC> Potrbujem nejako povedat ISP, ze som sa pripojil a ma mi odoslat postu,
MC> ktoru zatial namiesto mna prijal.

Pokud Vas ISP podporuje ETRN (to jest po zahajeni komunikace via ESMTP po
EHLO xxx odpovi mimo jine i retezcem ETRN), je treba mu po pripojeni (ve
skriptu if-up?) zaslat tento prikaz v ramci ESMTP seance pro Vasi domenu.
Vyvolate tak pruchod fronty a opetovny pokus doruceni vsechn dopisu ve
fronte, ktere maji jako adresata nekoho z Vasi domeny. V ramci jedne
seance je mozno zadat vice prikazu ETRN xxx a tak dosahnout zadaneho
efektu pro vice domen. Podrobny popis je v RFC popisujicim ETRN (najdete
pres rejstrik RFC; cislo si nepamatuji). Nekde se potloukaly skripty,
ktere celou seanci udelaly za Vas.

S pozdravem

V. S.
--
Mgr. Vladimír Solnický <solnicky na vegacom.cz>, administrátor IT,
Vegacom, a. s., Šenovská 434, 182 03 Praha 8-Ďáblice, CZ,