Neodchazejici posta

pkucera na mh.vri.cz pkucera na mh.vri.cz
Čtvrtek Červenec 26 09:09:23 CEST 2001

Dobry den,

	prosim Vas, mam jeden takovy problem a netusim, kde mohu hledat chybu.
Na lokalni siti rozesila postu mercury, ten prebira/predava postu od/na pocitac,
kde bezi qmail, ten s tim qmailem je pripojen do sveta. Toto se najednou samo od
sebe zacalo chovat tak, ze z toho serveru s qmailem chodi posta bez problemu
vsemi smery, avsak posta z mercuryho chodi pouze dovnitr, tj. nekdo posle neco
nekomu z venku, qmail to prebere a preda to mercurymu a on to posle patricnemu
uzivateli likalni site. Kdyz chce nekdo neco poslat lokalnimu uzivateli site
nejaky majl, tak jde taky vse bez problemu (ikdyz to jde pres mercuryho). Avsak
problem nastava, kdyz chce nekdo z lokalni site neco poslat nekomu ven. Mercury
stale hlasi chybu tvaru:
"Connection errod during handshake with 172.17.46.254"
Zkousel jsem primo z toho serveru, kde bezi qmail, neco poslat ven a tatez to
bylo bez problemu. V /etc/tcp.smtp mam asi nasl.:
127.0.0.1:allow,RELAYCLIENT=""
172.17.46.253:allow,RELAYCLIENT="",
kde 172.17.46.253 je IP adresa stroje, kde bezi mercury.
Nasel by se zde nekdo, kdo by mi mohl nejak poradit? Staci me nasmerovat, kde
mam hledat nejakou zradu.

	Dekuji.

		Petr Kucera