sendmail a .cf file

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Červenec 26 11:23:30 CEST 2001

On Thu, 26 Jul 2001, Tomas Vida wrote:

> Ahoj,
> kdyz se pokusim aktualizovat aliasy pro sendmail, tak mi vypise tuto hlasku:
>
> [root na ostrava /root]# newaliases
> Warning: .cf file is out of date: sendmail 8.11.0 supports version 9, .cf
> file i
> s version 8
> /etc/aliases: 91 aliases, longest 37 bytes, 1802 bytes total

Pravdepodobne jste presel na novejsi sendmail verze 8.11 pomoci upgrade
stareho serveru kde byl starsi sendmail verze 8.8 a zustal vam puvodni
/etc/sendmail.cf konfiguracni soubor vygenerovany puvodne pro tu verzi
8.8 . No a on si ted stezuje protoze by mohl vzniknout problem ale
taky zadny vzniknout nemusi.

Predpokladam ze aliasy Vam to updatuje a ze funguji...