Neodchazejici posta

Vladimir Smelhaus smelhaus na bpt.cz
Čtvrtek Červenec 26 11:54:17 CEST 2001

Dne 26 Jul 2001, v 11:40, pkucera na mh.vri.cz napsal(a):

> Tento majl jsem poslal uz z toho serveru, na kterem bezi qmail. Z te
> lokalni site ta posa chodi pres postovni server, na kterym je
> nainstalovan mercury. Kdyz chce nekdo neco poslat ven, takto jde pres
> mercuryho a qmail (v tomto poradi). V soucasnosti kdyz chce nekdo neco
> poslat z lokalni site ven, tak mercury odmita spolupracovat a haze si
> ve svym nejakym okne, kde jsou zpravy o cinnosti SMTP, tu vyse
> napsanou hlasku. Z toho serveru, kde bezi qmail, posta chodi vsemi
> smery bez problemu.

Aha, v tom pripade bych hledal chybu spis v Mercury. qmail je zrejme OK.
IP Mercury ma povolene a s ostatnimi mailery spolupracuje, jak je videt z
toho, ze pisete do konference a dostavate zpravy nazpatek.

Zkuste tcpdump, telnet nebo tak neco, abyste vedel, co se tam vlastne deje.

Zdravim/Regards

     Vladimir Smelhaus