Neodchazejici posta

Miroslav Petricek mirek na petricek.cz
Čtvrtek Červenec 26 20:07:01 CEST 2001

On Thu, Jul 26, 2001 at 02:15:53PM +0200, pkucera na mh.vri.cz wrote:

> Omlouvam se. Byl to ode mne velmi hloupy dotaz. Ja jsem dal tcpdum, at sleduje
> cinnost na eth1 a portu 25 a protoze se tam dlouho nic nedelo, tak jsem
> znejistel a poslal jsem tento hloupy dotaz. Ted jiz se mi neco vypisuje.

A příště už budete také vědět, že seznam portů a jejich přiřazení ke
službám najdete take v /etc/services, takže třeba:

$ grep smtp /etc/services

smtp            25/tcp          mail
smtp            25/udp          mail
smtps           465/tcp                 # SMTP over SSL (TLS)

--
/*     Miroslav Petricek           mirek na petricek.cz
       Brno, Czech Rep.            ICQ: 56183467