sendmail: smtp server se zdrzuje resolvovanim

Pavel Kolesnikov k na les.cz
Pondělí Červenec 30 16:17:11 CEST 2001

Dobry den,

mam lokalni sit privatnich adres, jako SMTP server sendmail, a maly
problem: pri odesilani e-mailu sendmail strasne dlouho ceka, nez
zjisti, ze adresu odesilatele proste neresolvne (to jsem si overil
tak, ze jsem pridal lokalni adresy do /etc/hosts na mailserveru).

Nemam jiny duvod pro nasi pidisit udrzovat lokalni IP adresy
v /etc/hosts, takze mi jako nejjednodussi reseni prijde
toto resolovvani, nejlepe selektivne pouze pro privatni IP adresy,
vypnout - nevite prosim nekdo jak?

Samozrejme, ze pokud mate dojem, ze to, co chci, ma nejake stinne
stranky, budu vdecny za upozorneni.

Jedna se o Sendmail 8.11.0 z distribuce Redhat 7.0

Diky

Pavel