Dva MTA v domene.

yce yce na seznam.cz
Středa Červen 6 13:07:35 CEST 2001

Zdravim Vas,

nejak mi tu nejde stahnout archiv, tak se optam primo.

Mam vicemene fungujici MTA pro domenu (sendmail 8.9.3 na RH 6.2),
ktera je domena.cz.
Musim nektere uzivatele presunout na oddeleny server, protoze 90%
provozu vedou mezi sebou - uvnitr domeny a zatezuji sit.
Potrebuju mit napriklad user1 na domena.cz a user2 na domena.cz na
serveru serv1.domena.cz a user3 a user4 na serveru serv2.domena.cz.
serv1.domena.cz je MTA, ktery komunikuje se svetem a serv2.domena.cz
by mel komunikovat jen se serv1, pokud je to zapotrebi (zprava od user1 na user3).
Samozrejme prichozi a odchozi posta se svetem musi fungovat jako nyni,
kdyz jsou vsichni na jednom serveru serv1.domena.cz.

Nasel jsem ruzne FAQ spis pro hierarchii domena > subdomena = relay a virtusertable,
ale nejsem si jist jestli to je ono.

Postrcte mne k cili...

Diky.

Petr.