staci mi linuxconf?

Benyto benyto na oku-pi.cz
Pondělí Červen 11 09:34:00 CEST 2001

> Zdravim,
>
>     staci mi na zakladni konfiguraci sendmailu linuxconf?
> Jak bezpecne vyzkousim, ze mi muj sendmail nepohou vyuzivat spameri?

no podle mě záleží na verzi sendmailu jakou používáte ...
já mám 8.11.něco :-) a linuxconf je mi totálně k ničemu, protože ten
generuje konfig pro sendmail 8.7 a sendmail samozřejmě zahlásí chybičku ...
takže je nutné použít M4 a vygenerovat si svůj sendmail.cf z sendmail.mc

> Potrebuji:
>
> - pouzivat sendmail jako smtp pro moji lokalni sit (Netscape Communicator,
>   Outlook Express)
> - aby byl viditelny zvenku na pevne lince pro prijem posty pro moji domenu
>
> Nemel by nekdo nejaky priklad /etc/conf.linuxconf?
> Nebo mam na linuxconf zapomenout a pustit se do studia ...?

studium take nejni od věci, ale nechá se to udělat poměrně jednoduše ...
pokud umíte alespoň trochu anglicky, tak mrkněte do sendmail.cf a podle
popisku uvnitr souboru si nastavite par parametru ...
 ... jinak beha temer bez nastaveni ... jeste je nutne v souboru access
zajistit pristup vsem lidem kteri budou tento mailserver pouzivat ...

a jak otestovat zdali je mailserver bezpecny?
spuste ze serveru: telnet mailabuse.com
a melo by vam to rict: System appeared to reject relay attempts

s pozdravem benyto