Posta vs. DNS

Tibor Bartos bartos na rainside.sk
Čtvrtek Červen 14 21:47:53 CEST 2001

> Mozna, ze to porusuje RFC 2821 (nevim), ale podle mne ne rozhodne tento
> odstavec,protoze ten mluvi o necem jinem: O tom, ze kdyz se pripojim z
> pocitace a.b.cz a pouzili EHLO/HELO uplne.jina.domena.sk, tak nesmim byt
> odmitnut jen proto, ze jsem se prohlasil za nekoho uplne jineho. Alespon
> bez kontextu RFC je tohle dle meho chapani vyznam citovaneho odstavce.

Tak si kontext zistite - RFC su volne dostupne ...

> Takze to neni odpoved. Tezko soudit z puvodni citace, ale prijde mi, jako
> kdyby si server testoval, zda domena za EHLO existuje a kdyz zjistil ze
> ano a ze je to zaznam A, hledal prislusny zaznam PTR a nenasel ho. Ale
> tezko rici, bylo psokytnuto malo  informaci.

Nic take tam nikde nie je - proste server nesmie odmietnut klienta na
zaklade toho, ze parameter dodany v HELO nejakym sposobom nesuvisi s
jeho IP adresou.

O par odstavcov vyssie sa pise o tom, ze ak klient nema zmysluplne meno
(pretoze ma napr. dynamicku adresu a vopred nevie aku), moze poskytnut
miesto mena retazec, ktory ho nejakym sposobom identifikuje.

Tibor Bartos