Crypto v sendmailu.

yce yce na seznam.cz
Pátek Červen 15 07:00:57 CEST 2001

----- Original Message -----
From: "Tibor Bartos" <bartos na rainside.sk>
To: <sendmail na linux.cz>
Sent: Wednesday, June 13, 2001 10:05 PM
Subject: Re: Crypto v sendmailu.

> Zdravim,

> Naco je take cosi dobre ? Pokial sa bojite sniffovania mimo svojej
> siete, a chcete takto sifrovat postu napr. medzi pobockami firmy,
> nie je lepsie pouzit napr. ipsec a vybavit tak naraz vsetku komunikaciu ?

Mozna jsem se nevymacknul dost dobre, ale mysleno to bylo tak,
ze samozrejme ip_sec mezi pobockami jede, dokonce i v privatni firemni
siti, ale myslel jsem to pro management, ktery nepatri do kategorie
beznych uzivatelu, kteri jsou schopni nejprve dokument cryptovat a pak
ho poslat e-mailem :o)))
Hlavne tedy pro jejich komunikaci s vnejskem (banky a tak...).

Nicmene diky.