Posta vs. DNS

Tibor Bartos bartos na rainside.sk
Pátek Červen 15 09:08:50 CEST 2001

> Databazy nie su verejne na stiahnutie. Zadarmo je akurat moznost vyuzivat
> ich system na zaklade overovania cez DNS. Pokial chces stiahnut ich domeny
> resp. jednu velku domenu, musis im poslat listom podpisanu zmluvu. Volaju
> to projekt :-) A oni ti potom dovlia pre jednu ip-adresu AXFR s tym ze v
> pravidlach mas uvedene, ze to nesmies nikomu inemu poskytnut na
> stiahnutie.

Situacia sa asi pred dvoma tyzdnami dramaticky zmenila. ORBS uz nefunguje,
pretoze jeho spravca ma nejake problemy s pravnikmi firiem, ktorych IP adresy
zaradil do ORBS-u a rozhodol sa skoncit so svojimi internetovymi aktivitami.
Data su vystavene na

http://data1.orbs.org

A su skutocne volne pristupne.

Tibor Bartos